Bursa’da bir kadın, şehrin en işlek caddesinde trafiğe aldırış etmeden yolun ortasında uyurdu şaşkınlık veren anlara polis müdahale etti.
Olay, Osmangazi ilçesine bağlı Altıparmak Caddesi’nde meydana geldi. İddiaya göre, bir kadın henüz bilinmeyen nedenle trafiğin yoğun olduğu caddenin ortasında uzanarak uyuyakaldı. Kadını son anda fark eden sürücüler çarpmamak için manevra yaparken korkulan olmadı. Duruma polis ekipleri müdahale ederek kadını uyandırdı. O anlar kameraya böyle yansıdı.





