Bursa’da sokak ortasında alev alan otomobil itfaiye ekiplerinin erken müdahalesi sonucu söndürüldü.
Yangın, merkez Osmangazi ilçesine bağlı Hamitler Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, seyir halindeki otomobil sokak ortasında birden yanmaya başladı.
İhbar üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri yangına müdahale ederek söndürdü.
Yangında can kaybı yaşanmazken, maddi hasar meydana geldi.







