Bursa’da sokak ortasında alev aldı, söndürüldü

Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bursa’da sokak ortasında alev alan otomobil itfaiye ekiplerinin erken müdahalesi sonucu söndürüldü.

Yangın, merkez Osmangazi ilçesine bağlı Hamitler Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, seyir halindeki otomobil sokak ortasında birden yanmaya başladı.

İhbar üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri yangına müdahale ederek söndürdü.

Yangında can kaybı yaşanmazken, maddi hasar meydana geldi.

Takip Et
Bildir
guest
Kimse görmeyecek. Yorumunuza cevap yazıldığında bildirim almak için. (İsteğe Bağlı)

0 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
0
Habere yorum yapabilirsiniz.x