Bursa’da 1M otobüsünde yolculuk yapan müzisyenler, trafikte sıkılan vatandaşlara darbuka eşliğinde canlı konser verdi.
Bursa’da şehir içi ulaşımda kullanılan 1M numaralı otobüste yolculuk yapan müzisyenler, trafikte sıkılan vatandaşlara canlı konser verdi. Darbuka çalıp şarkılar söyleyen müzisyenler, yolculara keyifli anlar yaşattı. Sürpriz konser cep telefonu kamerasıyla kaydedildi. Görüntüler sosyal medyada kısa sürede ilgi gördü.



