Bursa’da otobüste sıkılan yolculara canlı müzik ziyafeti

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bursa’da 1M otobüsünde yolculuk yapan müzisyenler, trafikte sıkılan vatandaşlara darbuka eşliğinde canlı konser verdi.

Bursa’da şehir içi ulaşımda kullanılan 1M numaralı otobüste yolculuk yapan müzisyenler, trafikte sıkılan vatandaşlara canlı konser verdi. Darbuka çalıp şarkılar söyleyen müzisyenler, yolculara keyifli anlar yaşattı. Sürpriz konser cep telefonu kamerasıyla kaydedildi. Görüntüler sosyal medyada kısa sürede ilgi gördü.

Takip Et
Bildir
guest
Kimse görmeyecek. Yorumunuza cevap yazıldığında bildirim almak için. (İsteğe Bağlı)

0 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
0
Habere yorum yapabilirsiniz.x