Bursa’da metroda turnike krizi: Kart okutmadan geçtiler!

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bursa’da yaşanan olayda metro istasyonunda kart okutma cihazını bozulmasıyla yolcular turnikelerden geçemedi. Gidecekleri yere geç kalan yolcular kart okutmadan geçmek zorunda kaldılar.

Olay, merkez Osmangazi ilçesinde bulunan Korupark Metro İstasyonu’nda meydana geldi. Alınan bilgiye göre, metro durağında turnikelerin açılmasına yarayan kart okutma cihazları arızalandı. Arıza nedeniyle turnikelerden geçemeyen yolcular duruma isyan ederek güvenlik noktasını aşıp yola devam etmek zorunda kaldılar. O anlar kameraya yansıdı.

Takip Et
Bildir
guest
Kimse görmeyecek. Yorumunuza cevap yazıldığında bildirim almak için. (İsteğe Bağlı)

0 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
0
Habere yorum yapabilirsiniz.x