Bursa’da kötü koku şikayeti harekete geçirdi: Ev değil şehir çöplüğü çıktı!

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bursa’da etrafa yaydığı kötü koku nedeniyle mahalleliyi bıktıran evden 3 kamyon çöp çıktı.
Mahalle sakinlerinin şikayetinin ardından savcılık kararı ile eve giren belediye temizlik ekipleri, evin halini görünce şok oldu.


Bursa’nın merkez Yıldırım ilçesi Sinandede Mahallesi Ergin Sokak üzerinde uzun süredir kötü kokuların yayıldığı ev ile alakalı olarak mahalle halkı toplanıp karakola şikayette bulundu. Savcılık kararıyla bugün eve giren Yıldırım Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğüne bağlı ekipler, evin kapısını açtıklarında karşılaştıkları manzaraya inanamadı. Şehir çöplüğünü andıran evde biriktirilen çöpler yüzünden adım atacak yer bulamayan ekipler, evi güçlükle temizledi.


Evde kiracı olarak yaşayan A.N.’nın evi çöp ev olarak kullandığı tespit edildi. Polis ekipleri güvenlik önlemi alırken, belediye ekipleri evden 3 kamyon dolusu çöp çıkardı. Belediyeye bağlı ekiplerin temizlediği ev, ilaçlanarak ev sahibine teslim edildi.

Takip Et
Bildir
guest
Kimse görmeyecek. Yorumunuza cevap yazıldığında bildirim almak için. (İsteğe Bağlı)

0 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
0
Habere yorum yapabilirsiniz.x