Bursa’da ‘Ecrin’ paniği: Benzinle mahalleyi yakıyor sandılar

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bursa’da su şişesiyle yola yazı yazarak sevgilisinden özür dileyen genç mahalleyi ve polisleri harekete geçirdi.

Merkez Nilüfer ilçesi 23 Nisan Mahallesi’nde bir kişi, su şişesiyle yola “Ecrin beni affet seni çok seviyorum” yazdı. Şişeyi benzin sanan vatandaşlar, şahsın, mahalleyi yakacak zannedip polise ihbarda bulundu. Ekipler olay yerine geldiğinde şahıs bölgeden uzaklaştı.

Takip Et
Bildir
guest
Kimse görmeyecek. Yorumunuza cevap yazıldığında bildirim almak için. (İsteğe Bağlı)

0 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
0
Habere yorum yapabilirsiniz.x