Bursa’da su şişesiyle yola yazı yazarak sevgilisinden özür dileyen genç mahalleyi ve polisleri harekete geçirdi.
Merkez Nilüfer ilçesi 23 Nisan Mahallesi’nde bir kişi, su şişesiyle yola “Ecrin beni affet seni çok seviyorum” yazdı. Şişeyi benzin sanan vatandaşlar, şahsın, mahalleyi yakacak zannedip polise ihbarda bulundu. Ekipler olay yerine geldiğinde şahıs bölgeden uzaklaştı.





