Bursa’da belediyenin yol çalışması yaptığı güzergahta bulunan belediye otobüsü çalışmalara aldırmadan geçmeye çalışınca asılı kaldı.
Olay, merkez Yıldırım ilçesine bağlı Vakıfköy’de meydana geldi. Alınan bilgiye göre, belediye otobüsü kazı çalışması yapıla yerden geçmeye kalkılınca asılı kaldı. İçerisinde yolcuların olduğu otobüs bir süre kurtarılmayı bekledi.



