Bursa’da yaklaşık 10 yıldır ‘askere gidiyoruz’ diyerek vatandaşlardan para toplayan şahıslar yine ortaya çıktı.
İddiaya göre, Bursa’nın farklı noktalarında görülen iki şahsın yaklaşık 10 yıldır vatandaşlardan askere gitmek için yol para adı altında topladığı tespit edildi. Şahıslar “Yakında gidiyoruz inşallah” diyerek vatandaşlara kolonya tutup para topluyor. “Bunca yıl bekledik, şimdi de yol parası biriktiriyoruz” şeklinde konuşan gençler, asker uğurlama konvoyuna benzin bulamazsak yürüyerek gideceğiz” dedi.
Durumu tiye alan bir vatandaş, ‘Gençler askere gitmeyi beklerken neredeyse general rütbesine ulaştı’ diyerek o anları kayda aldı.






Bursa kapalı çarşının gediklileridir kendileri