Bursa’da alevlere teslim olan depo cayır cayır yandı

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bursa’da çıkan yangının kısa sürede büyümesiyle depo küle döndü. Yangın itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü.


Yangın, Yıldırım ilçesi Vişne Caddesi üzerinde meydana geldi. Yol kenarında bulunan bir depoda henüz bilinmeyen bir nedenle çıkan yangın kısa sürede büyüdü. Alevlerin sardığı depoyu gören çevredekiler 112 ekiplerine bilgi verdi. İhbar üzerine olay yerine sevk edilen itfaiye, alevleri kısa sürede söndürdü fakat alevlerin sardığı depo kullanılamaz hale geldi. Olayla ilgili tahkikat başlatıldı.

Takip Et
Bildir
guest
Kimse görmeyecek. Yorumunuza cevap yazıldığında bildirim almak için. (İsteğe Bağlı)

0 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
0
Habere yorum yapabilirsiniz.x