Bursa’da 2025’in ilk trafik cezası: Aracını tramvay yoluna park edip gitti

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bursa‘da bir sürücü 2025’in ilk dakikalarında otomobilini hatalı park ederek tramvay yolunu kapatarak seferlerin durmasına neden oldu.

Olay, merkez Osmangazi ilçesinde bulunan Eski Atatürk Stadyumu önünde meydana geldi. Alınan bilgiye göre, 2025’e girilen ilk dakikalarda bir sürücü tramvay yolu üzerine aracını park ederek gitti. Olayla ilgili detaylı bilgiye henüz ulaşılamazken, bölgedeki trafik akışında aksamalara neden olduğu belirtiliyor. Konuyla ilgili inceleme başlatıldığı bildirildi.

Takip Et
Bildir
guest
Kimse görmeyecek. Yorumunuza cevap yazıldığında bildirim almak için. (İsteğe Bağlı)

0 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
0
Habere yorum yapabilirsiniz.x