Bursa’da kimliği henüz tespit edilemeyen 3 kişi park halindeki otomobilleri çizerek zarar verdi. Şahısların araçlara zarar verdiği anlar apartmanların güvenlik kameralarına yansıdı.
Görüntüler merkez Yıldırım ilçesi Beyazıt mahallesinde kayda geçti. Park halinde bulunan otomobilleri boydan boya çizerek zarar veren 3 kişi apartman güvenlik kamerasına yansıdı.
Otomobilleri zarar gören vatandaşlar görüntülerin beraberinde polise ihbarda bulundu. Ekipler kamerada görünen 3 şüpheliyi yakalamak için çalışma başlattı.







