Bursa’da araçları boydan boya çizip kaçtılar!

Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bursa’da kimliği henüz tespit edilemeyen 3 kişi park halindeki otomobilleri çizerek zarar verdi. Şahısların araçlara zarar verdiği anlar apartmanların güvenlik kameralarına yansıdı.

Görüntüler merkez Yıldırım ilçesi Beyazıt mahallesinde kayda geçti. Park halinde bulunan otomobilleri boydan boya çizerek zarar veren 3 kişi apartman güvenlik kamerasına yansıdı.

Otomobilleri zarar gören vatandaşlar görüntülerin beraberinde polise ihbarda bulundu. Ekipler kamerada görünen 3 şüpheliyi yakalamak için çalışma başlattı.

Takip Et
Bildir
guest
Kimse görmeyecek. Yorumunuza cevap yazıldığında bildirim almak için. (İsteğe Bağlı)

0 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
0
Habere yorum yapabilirsiniz.x